BigEye

BigEye

Grupa systemów BigEye bazująca na analizie obrazu wideo

systemy bezpieczeństwa | zarządzanie wjazdami/wyjazdami | analiza zachowania konsumentów
BigEye szeroki slogan

Czym jest BigEye?

Grupa systemów BigEye wzięła swój początek od systemu BigEye DS (Distributed Security). BigEye DS to system, który integruje systemy bezpieczeństwa (KD, SSWiN, SSP, CCTV) i automatyki budynkowej, w celu sprawnej ochrony nad daną lokalizacją. Integracja umożliwia podgląd sytuacji i obsługę kilku systemów bezpieczeństwa (najczęściej różnych producentów) poprzez jeden interfejs, jedną mapę.  Więcej o BigEye DS

Spin-offem tego systemu jest BigEye DS dedykowany centrom logistycznym, parkingom, zakładom produkcyjnym, gdzie istotnym zagadnieniem jest zarządzanie ruchem pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających.  Więcej o BigEye RA dla centrów logistycznych

Na bazie doświadczeń powstał trzeci system – BigEye RA (Retail Analytics), który na bazie obrazu z kamer analizuje zachowanie konsumentów w sieciach handlowych.  Więcej o BigEye RA 

Na czym polega integracja?

Systemy BigEye to systemy integrujące. Na pojedynczym interfejsie (BigEye) zbierane są dane z różnych systemów, często różnych producentów.

W przypadku BigEye DS integrowane są systemy alarmowe, kontroli dostępu, monitoringu, sygnalizacji pożaru, przekroczenia temperatury itp., dzięki czemu ochrona, osoby nadzorujące lub inne jednostki mają szybki podgląd na sytuację alarmową w lokalizacji.

BigEye DS dla centrów logistycznych integruje takie elementy jak szlaban, kamera sczytująca tablice rejestracyjne, drukarka biletu, domofon itp., aby w pełni kontrolować kto, kiedy, do kogo wjechał i kiedy wyjechał. System umożliwia też tworzenie białych i czarnych list tablic rejestracyjnych, dzięki czemu pewne pojazdy wjadą automatycznie, a inne nie będą mieć możliwości wjazdu.

01-skosy-beztla
bez tla

Retail Analytics

BigEye RA służy gromadzeniu danych o klientach odwiedzających sklep (wiek, płeć), a także o ich zachowaniu: badane są ścieżki poruszania się klientów, najczęściej odwiedzane miejsca w sklepie, czas ekspozycji danej strefy (badamy jak długo klient zatrzymuje się w określonej strefie), czy też liczbę podejść do danej strefy. Dane są gromadzone z dokładnością do dnia i godziny, pozwalając pozyskać twarde dane statystyczne na temat klienta, jego zachowania, a także odwiedzin w sklepie.

Aegton Systems


Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING in /home/aegton/public_html/aegton.pl/wp-content/themes/twentyfourteen/footer.php on line 19