BigEye
Grupa systemów BigEye bazująca na analizie obrazu wideo
systemy bezpieczeństwa | zarządzanie wjazdami/wyjazdami | analiza zachowania konsumentów

Czym jest BigEye?
Grupa systemów BigEye wzięła swój początek od systemu BigEye DS (Distributed Security). BigEye DS to system, który integruje systemy bezpieczeństwa (KD, SSWiN, SSP, CCTV) i automatyki budynkowej, w celu sprawnej ochrony nad daną lokalizacją. Integracja umożliwia podgląd sytuacji i obsługę kilku systemów bezpieczeństwa (najczęściej różnych producentów) poprzez jeden interfejs, jedną mapę. Więcej o BigEye DS
Spin-offem tego systemu jest BigEye DS dedykowany centrom logistycznym, parkingom, zakładom produkcyjnym, gdzie istotnym zagadnieniem jest zarządzanie ruchem pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających. Więcej o BigEye RA dla centrów logistycznych
Na bazie doświadczeń powstał trzeci system – BigEye RA (Retail Analytics), który na bazie obrazu z kamer analizuje zachowanie konsumentów w sieciach handlowych. Więcej o BigEye RA
Na czym polega integracja?
Systemy BigEye to systemy integrujące. Na pojedynczym interfejsie (BigEye) zbierane są dane z różnych systemów, często różnych producentów.
W przypadku BigEye DS integrowane są systemy alarmowe, kontroli dostępu, monitoringu, sygnalizacji pożaru, przekroczenia temperatury itp., dzięki czemu ochrona, osoby nadzorujące lub inne jednostki mają szybki podgląd na sytuację alarmową w lokalizacji.
BigEye DS dla centrów logistycznych integruje takie elementy jak szlaban, kamera sczytująca tablice rejestracyjne, drukarka biletu, domofon itp., aby w pełni kontrolować kto, kiedy, do kogo wjechał i kiedy wyjechał. System umożliwia też tworzenie białych i czarnych list tablic rejestracyjnych, dzięki czemu pewne pojazdy wjadą automatycznie, a inne nie będą mieć możliwości wjazdu.


Retail Analytics
BigEye RA służy gromadzeniu danych o klientach odwiedzających sklep (wiek, płeć), a także o ich zachowaniu: badane są ścieżki poruszania się klientów, najczęściej odwiedzane miejsca w sklepie, czas ekspozycji danej strefy (badamy jak długo klient zatrzymuje się w określonej strefie), czy też liczbę podejść do danej strefy. Dane są gromadzone z dokładnością do dnia i godziny, pozwalając pozyskać twarde dane statystyczne na temat klienta, jego zachowania, a także odwiedzin w sklepie.